Treningi we wrześniu – podsumowanie:).

Pinterest
Wrzesień upływa mi na chorowaniu, no naprawdę to już trochę przesada. Dopada mnie jedno przeziębienie za drugim, jak żyć ja się pytam?!  Przecież to dopiero początek jesieni!.
W tym miesiącu idzie mi trochę gorzej z bieganiem, ale jest pogorszenie zaplanowane. Po prostu nie biegam już codziennie tylko co drugi dzień. Przez półtora tygodnia nie biegałam wcale, bo nie byłam w stanie. Jak już jako tako wyzdrowiałam przebiegłam się raz, raz poćwiczyłam z Mel B i znowu jestem chora! Więc sami widzicie, że to lekka przesada!

Wymyśliłam sobie, że w dni w które nie biegam będę ćwiczyć w domu. W moim przypadku najlepiej sprawdzają się filmiki treningowe. Troszkę poprzeglądałam YouTube i trafiłam na filmiki Mel B, które poleca wile osób. Zrobiłam pierwszy z brzegu 20 minutowy trening na całe ciało i muszę Wam powiedzieć, że takiego bólu mięśni brzucha to dawno nie miałam:). Jednak samo bieganie to nie wszystko:). Natomiast po dwóch miesiącach biegania bardzo poprawiła mi się kondycja i dorobiłam się ładnych mięśni na nogach.

Polećcie mi proszę jakieś filmiki z treningami, na pewno macie swoje ulubione. Najlepiej coś innego niż Chodakowską, bo pomimo tego, że bardzo ją lubię chwilowo nie mam na nią ochoty ;).

Moje treningi we wrześniu przedstawiają się tak:
  • bieganie- 10 treningów
  • ćwiczenia z Mel B – 1 trening.

Mam nadzieję że w przyszłym miesiącu będzie mi szło trochę lepiej i przede wszystkim, że choroby dadzą mi spokój.

A jak u Was we wrześniu?  Co ćwiczycie, z kim trenujecie?

Ale przede wszystkim co robicie żeby nie chorować? 

Trudno się z tym nie zgodzić :D.

Share and Enjoy

  • Facebook
  • Twitter
  • Delicious
  • LinkedIn
  • StumbleUpon
  • Add to favorites
  • Email
  • RSS
  • u mnie codziennie 300 brzuszków+godzinę rowerek.
    Chcę wrócić do Ewki jeszcze;)

    • Nieźle 🙂 podziwiam że dajesz radę godzine na rowerku

  • no ja codziennie też brzuszki i ćwiczenia na uda i biodra 🙂

    • u mnie najbardziej na brzuch trzeba ćwiczyć 🙂

  • Ja też chora, więc raczej dobrej rady Ci nie dam, bo choć ciepło się ubierałam i nie piłam nic zimnego to i tak choroba mnie dopadła ;(

    • Mnie właśnie już drugi raz;(

  • Codziennie obiecuję sobie ćwiczenia. 🙂 Na razie ograniczam się do długich spacerów. 🙂

    • spacery też dobre a od czegoś trzeba zacząć 🙂

  • Ja niestety ćwiczenia musiałam odłożyć na parę miesięcy 🙂 ale jak tylko będę mogła zabieram się do roboty. W zasadzie najchętniej ćwiczyłam z Chodakowską i Mel B.

  • Ja obecnie nie trenuje, bo mam wycisk na co dzień w pracy i to mi na chwilę obecną wystarcza.