Listopad – podsumowanie treningów. Mam nadzieję, że nie będziecie tego czytać ;).

Pinterest
W listopadzie będzie, krótko. Treningi mi ostatnio nie idą, nie mogę się ogarnąć i ćwiczyć coś regularnie. Ciągle próbuję trochę tego, trochę tamtego, w nadziei, że coś mi się spodoba, że coś mnie wciągnie i znowu zacznę ćwiczyć codziennie. Niestety tak się nie dzieje, a moje mizerne wysiłki w listopadzie przedstawiają się tak:

Treningi listopad:
– bieganie – 4 razy 
– rower stacjonarny – 6 razy
– ćwiczenia z Mel B – 3 razy
Jak sami widzicie szału nie ma, a mi strasznie brakuje aktywności fizycznej i związanego z nią nieodłącznie dobrego samopoczucia. Ostatnio na jakimś blogu o treningach przeczytałam o różnych wyzwaniach rozpisanych na 30 dni. Czyli ćwiczymy od początku grudnia do sylwestra i na sylwestra jesteśmy piękne szczupłe i wysportowane. Oczywiście nawet przez myśl mi początkowo nie przyszło, żeby zacząć, ale zaczęłam. i dzisiaj jestem już po tygodniu A6W. Nie wiem czy codziennie będę wykonywać ćwiczenia z 6 Weidera, ale codziennie zamierzam ćwiczyć:). Trzymajcie za mnie kciuki.

A Wam jak poszły treningi w listopadzie?

Share and Enjoy

  • Facebook
  • Twitter
  • Delicious
  • LinkedIn
  • StumbleUpon
  • Add to favorites
  • Email
  • RSS
  • Trzymam kciuki! Miałam kilka podejść do A6W, ale mój rekord to tylko 6 dni 😀

  • Wytrwałości 🙂

  • Jak piszesz, żeby nie czytać to bądź pewna, że na bank wszyscy przeczytają 😛

  • Ja się nie umiem zmobilizować..

  • Ja wczoraj po ponad 7 miesiącach poćwiczyłam i dzisiaj padam ze względu na zakwasy 🙁
    Powodzenia!

  • i tak idzie Ci lepiej niż mi 🙂 ja w listopadzie nie ćwiczyłam prawie wcale :/

  • Powodzenia 😉

  • życzę powodzenia i wytrwałości 😉 zapraszam do mnie http://poszukiwaczkaprobek.blogspot.com/

  • Wytrwałości życzę 🙂

  • Ewa

    życze wytrwalosci
    za to ja mam mocne postanowienie ze bede cwiczyc od poczatku roku – na razie nie moge ze wzgledu na paskudnie bolacy kregoslup – ale robie specjalnie cwiczenia na kregoslup – podobno maja rozciagnac i rozluznic bolaca okolice i wtedy zabieram sie na powaznie 🙂